Bliver igen på Fyn hvor vi vil komme lidt rundt i på Fyn i løbet af dagen. Der bliver ikke bedre mulighed for at komme i form til vårmødet i Norge
Der inviteres til forårstur i det fynske, lørdag, den 22. april 2026 – med mødetid fra kl.9.00, og afgang kl. 10.00. Vi mødes igen hos Geopartner, Kullinggade 31, 5700 Svendborg – der vil blive serveret kaffe/the og rundstykker m.m. til de morgenfriske (www.geopartner.dk)
Afgang Kl. 10.00
Første del af turen går fra Geopartner Kullinggade til Bøllemosevej 21, hvor vi skal besøge Henrik Terkelsen og hans familie på Grønnemosegård for at få indblik hvorledes man kan, producerer 40 tons mælk i døgnet hvor meget foder skal ind og hvorledes gør man det. Vi ses også lidt af maskinparken.
Afgang Kl.11.15
Med duften af kør i næsen kører vi af små hyggelige vej til Øksendrup kro hvor vi spiser frokost
Afgang Kl. ca.13.15
Hvor vi kører ind over Fyn, med stop ved spændende steder undervejs, turen tilpasses vejret men vi skulle gerne ramme Vissenbjerg omkring kl. 15.30 hvor vi skal drikke, kaffe og lidt sødt at køre hjem på. Der kan sagtens komme ændring men start sted er fast og slut sted ligeså Vi hilser af med et gensyn til turen til Norge
Er der nogle som ønsker overnatning fra fredag til, lørdag er Støberiet en mulighed (www.stoeberiet.dk )
Prisen pr. person
er kr. 245,00 og bindende ved tilmelding. Betaling ved tilmelding eller på dagen. Beløbet kan overføres til mobile pay 21249870
Tilmeldingsfrist
senest mandag, den 20. april til jan.pedersen@bravida.dk – tlf. 25253220. Vel mødt og vi glæder os til vi ses.